Cum puteti returna produsele?
In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea este cauzata de noi, cum ar fi colete deteriorate, produse facturate sau livrate gresit, sau produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa se afle in aceeasi stare in care le-ati primit initial. Ele trebuie sa fie in ambalajul original, cu etichetele intacte si insotite de toate documentele care au insotit comanda. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari sau defecte, cu exceptia situatiilor in care clientul a semnalat in corespondenta cu noi problemele respective.
Este important de mentionat ca exista anumite exceptii de la dreptul de retragere conform Art. 16 din OUG 34/2014, cum ar fi:
Clientul este responsabil pentru corectitudinea datelor de pe documentul de transport (AWB), precum si pentru ambalarea corespunzatoare si etichetarea coletelor. Coletele pe care le trimitem trebuie sa fie bine ambalate pentru a proteja produsele pe toata durata transportului. Se recomanda utilizarea elementelor de siguranta, cum ar fi poliesterul, cartonul, folia cu bule de aer, etc. De asemenea, ambalajul trebuie sa se potriveasca greutatii, formei si continutului coletului, cat si modului si duratei transportului. Acesta trebuie sa protejeze continutul impotriva deteriorarii prin presiune sau manipulari repetate, putand fi din cutii de carton, placaj, lemn sau plastic umplut cu polistiren.
Kindu.ro depune toate eforturile pentru ca produsele sa fie ambalate corespunzator si sa ajunga in cea mai buna stare la client. Totusi, trebuie mentionat ca, odata ce produsele parasesc depozitul nostru si sunt predate firmei de curierat, nu putem garanta integritatea ambalajelor produselor, deoarece transportul si manipularea acestora nu sunt sub controlul nostru.
In cazul in care clientul doreste sa returneze un produs din cauza deteriorarii ambalajului, dar produsul este intact si fara defecte, costurile de transport pentru retur vor fi suportate de client.
Aceasta politica se aplica pentru a asigura transparenta si corectitudinea procesului de retur, protejand in acelasi timp interesele tuturor partilor implicate.
Procesul de Returnare
Conform legislatiei in vigoare, O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, daca doriti sa renuntati la cumparare, puteti face acest lucru in termen de 14 zile de la primirea produsului. Aceasta regula se aplica doar comenzilor livrate prin curier. Produsul pe care doriti sa-l returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ati primit, ideal in ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele si documentele care l-au insotit.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va efectua in cel mult 14 zile de la primirea confirmarii returnarii sau de la momentul in care ne trimiteti dovezi ca ati expediat produsul inapoi, in contul bancar indicat de dvs. Daca produsul returnat prezinta semne clare de deteriorare sau utilizare, rezervam dreptul de a refuza returnarea.
In cazul in care comanda a beneficiat de promotia "Livrare gratuita," costurile de returnare vor fi suportate de catre client. De asemenea, in situatia in care solicitati retragerea din contract, trebuie sa returnati si orice cadouri care au insotit produsul respectiv.
Produse Personalizate
Va rugam sa retineti ca produsele personalizate conform specificatiilor clientilor, care sufera modificari la cererea dvs., sunt exceptate de la dreptul de retragere conform Art. 16 din OUG 34/2014. Aceste produse nu pot fi returnate sau inlocuite.
Asigurati-va ca produsele returnate sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 30 de zile. Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, ideal in ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele si documentele care l-au insotit. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va efectua in cel mult 14 zile de la primirea produsului retur. Va rugam sa aveti in vedere ca dvs. sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
In cazul in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Plata transportului in aceasta situatie va fi suportata de Kindu SRL.
Pentru a efectua o returnare, va rugam sa ne notificati in scris prin e-mail la adresa office@kindu.ro sau la numarul de telefon. Orice alta modalitate de a ne contacta NU va fi luata in considerare (ex: pagina de socializare Facebook). Va rugam sa retineti ca intervalul orar in care raspundem la notificari este de la 10:00 la 17:00, de luni pana vineri.
Daca o comanda a beneficiat de o reducere promotionala prin utilizarea codurilor KINDU26 sau KINDU39, iar ulterior unul sau mai multe produse sunt returnate, reducerea aplicata initial se anuleaza.
Aceasta regula se aplica si pentru comenzile cu 5 produse achizitionate cu codul KINDU39.